مشاوره حقوقی رایگان البرز

امروزه با توجه به گسترش روابط اجتماعی و مناسبات مختلف، افراد با چالش ها و مسائل تخصصی در حوزه های گوناگون روبرو هستند؛ یکی از این حوزه ها حقوق و زیرمجموعه های مربوط به آن است. مسائل مهم حقوقی از تنظیم یک قرارداد و یا مباحث راجع به ارث و حضانت گرفته تا مجازات یک رفتار مجرمانه. در این میان اما کمتر کسی خود دارای تحصیلات حقوقی بوده و حتی در صورت برخورداری از آن نیز به جهت گستردگی و جامعیت مباحث حقوقی امکان تسلط در همه زمینه های آن وجود ندارد. این موارد ضرورت مراجعه به یک نفر وکیل دادگستری و کسب مشاوره تخصصی را به وضوح بیان می کند.

گروه عدلستان مجموعه ای از بهترین وکلا و مشاوران حقوقی را در سراسر کشور گرد هم جمع نموده و در فضایی تخصصی و دوستانه در جهت حل مسائل حقوقی شما به ارائه خدمت می پردازد. ارائه مشاوره حقوقی رایگان یکی از مهم ترین نوع از خدمات متعدد این گروه است. این نوع مشاوره به صورت صد در صد رایگان و بدون هزینه ارائه می شود و حقوق مراجعه کننده را به بهترین نحو تضمین می نماید. جامعیت و پراکندگی ارائه خدمات در تمام نقاط ایران وجه تمایز این گروه از سایرین می باشد که سبب پوشش حقوقی در مناطق مختلف کشور شده است.

مجموعه عدلستان در راستای برنامه خدمات جامع حقوقی خود، متشکل از کارشناسان و وکلای پایه یک دادگستری در استان البرز می باشد و به ارائه خدماتی از قبیل مشاوره حقوقی تلفنی، واتساپ و تلگرامی و مشاوره حقوقی رایگان البرز می پردازد.

مشاوره حقوقی رایگان البرز

 

مشاوره حقوقی رایگان البرز چگونه انجام میشود ؟

استان البرز سی و یکمین استان ایران است. این استان در البرز مرکزی جای گرفته و دلیل نامگذاری آن نیز به همین علت بوده است. استان البرز از شمال با استان مازندران، از جنوب با استان مرکزی، از غرب با استان قزوین و از شرق با استان تهران همجوار است. بر اساس آمار اعلام شده توسط مرکز آمار کشور در سال 1395 نزدیک به سه میلیون نفر برآورد شده است. شهرستان های این استان عبارت اند از کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان، اشتهارد، فردیس، چهارباغ.

استان البرز به جهت جمعیت بالای آن همه ساله پرونده های حقوقی و کیفری بسیاری در دادگاه های آن طرح و مورد رسیدگی قرار می گیرد. پرونده های مربوط به اختلافات خانوادگی از جمله دعاوی مربوط به طلاق، مهریه، نفقه، حضانت، جهیزیه و ارث بیشترین آمار پرونده های دادگستری این استان را به خود اختصاص داده اند. آدرس دادگستری البرز، کرج، عظیمیه، بالاتر از میدان طالقانی می باشد.

مشاوره حقوقی رایگان یکی از خدماتی است که کمتر به طور واقعی میتوانید از آن بهره مند شوید چرا که کمتر مجموعه ای حاضر میشود وقت خود را به رایگان برای شما خرج کند اما عدلستان به شما تضمبن میدهد که در صورت درخواست مشاوره حقوقی رایگان مانند مشاوره حقوقی رایگان البرز در نهایت صداقت و بدون دریافت هیچ هزینه ای مشاوره حقوقی رایگان البرز را برای شما فراهم کند .

مشاور حقوقی رایگان در البرز با توجه به تخصص و تجربه خود شما را برای رسیدن به اهداف دلخواه قانونی و حقوقی خود راهنمایی می کند. مشاور حقوقی رایگان البرز می تواند به شما در مواردی همچون خرید و فروش ملک، تاسیس و ثبت شرکت، تنظیم قرارداد، حل و فصل اختلافات خانوادگی، پرونده های کیفری و سایر موارد مرتبط کمک نماید.

ساکنین محترم استان البرز ممکن است برای پیگیری کار حقوقی خود به وکیل و مشاوره حقوقی رایگان البرز احتیاج پیدا کنند. آنچه در این بین اهمیت دارد، سرعت و کیفیت پاسخگویی به سؤالات و پرونده های حقوقی است به گونه ای اطمینان خاطر افراد را به دنبال داشته باشند؛ گروه تخصصی عدلستان همه روزه و در تمام اوقات شبانه روز پاسخگوی سؤالات و مسائل حقوقی شما شهروندان عزیز البرزی است؛ در صورتی که به مشاوره حقوقی رایگان در البرز نیاز دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

 

مشاوره حقوقی تخصصی

تنها با پرداخت 499 هزار تومان میتوانید مدارک خود را برای تیمی از وکلا و متخصصین ما ارسال نمایید تا پس از مطرح نمودن موضوع در کارگروه تخصصی مربوط و بررسی کامل و دقیق بهترین راهکار را برای برون رفت از مشکل به شما ارائه نمایند .

مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی
مشاوره حقوقی رایگان

مشاوره حقوقی رایگان

تیم عدلستان با گردهم آوردن جمعی از متخصصین دانش حقوق که همگی دانش آموخته دانشگاه های معتبر کشور و دارای چندین و چند سال سابقه موفق در این حوزه هستند، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا از مشاوره حقوقی واقعا رایگان بهره ببرید.

مشاوره حقوقی رایگان